12 Haziran 2008 Perşembe

The Unreasonable Man's Notebook- 4

*Euro 2008 en sonunda başladı.Şu ana kadar oynanan oyun beni tatmin etti açıkçası.2004 'ten çok daha güzel futbol izleyeceğiz gibi.
*Yunanistan denen futbol katilleri Ibrakadabra ya vuruldu.Nasıl sevindim anlatamam.
*Gruplardan çıkacaklar üzerine tahminlerim A:Portekiz,Çek C. B:Almanya,Hırvatistan, C:Hollanda,İtalya, D:İspanya,İsveç
*Şu ana kadar turnuvada 10 maç oynandı.Fransa-Romanya dışındaki bütün maçları doğru tahmin ettim.Bütün bi sene iddaa'ya paraları saçıp, Euro 2008 kuponları yapmayan kafama tüküreyim.Köşeyi dönmüştüm şimdiye kadar.
*Boks idmanlarım 19.00 da olduğu için günün ilk maçlarını genelde izleyemiyorum. Çok sinir bozucu bir durum (Almanya-Hırvatistan maçına 1 saat var, antreman yok, ilk defa oturup bir 19.00 maçı izleyeceğim.
*İsviçre- Türkiye maçında sahada bir tane bile Beşiktaş'lı yoktu. Acayip takım bu Beşiktaş.
*Lost 4. sezonu nihayet ele geçirdim.İnternet problemleri nedeniyle geri kalan blogu yetiştirme çabalarımı direk baltaladı. 2 günde 9. bölüme geldim.Daniel Faraday'e inanılmaz bir sempati oluştu bende.
*Ronny Turiaf'ın Phil Jackson'a bakışına dikkat.
*Euro 2008'le devam edelim: Turnuvadaki favori oyuncularım Henry, Ibrahimovic, Sneijder, Kuyt, Podolski, Ballack, Kazım Kazım, Semih ve Volkan.Henry dışında hepsinin performansını çok beğendim.Aslanlarım.
*Bu mangal olayına iyice sardım.İki haftadır Pazarları götürüyorum etleri.Haftaya da mı yapsak bi mangal?
*Puma Euro 2008 in en rezalet formalarına imza atmış.Üçü direk aynı zaten. Her zaman en güzel formaya sahip olan İtalya'nınkini bile beğenmedim.Hele o rakamlar yok mu..Rezalet.
*Forma demişken tunuvanın en beğendiğim formasının Almanya forması olduğunu belirteyim.
*Cumartesi günü FCE sınavına gireceğim. Sınav 10.00'da başlıyor, 16.30'da bitiyor.Evet tam 6 buçuk saat. İngilizce'me güveniyorum ama sabrıma güvenmiyorum. Böyle sınva mı olurmuş. Allah belanızı versin.
*Aceto Balsamico geri döndü. Ne güzel oldu.
*Bizim matematikçi Jan Koller'in aynısı.Koller diye sahaya sürsen kimse farketmez.Belki bi 5-6 cm daha kısa o kadar.
*Lig tv'de bir ara izleyenleri istatistik manyağı yapan, sözde futbol yorumcusu Gürkan Kubilay uzun süredir ortalarda gözükmüyordu.Geçen gün bir kadın programında rastladım. Kadınlara bel ve kalça yağlarını nasıl eritebileceklerini anlatıyordu. Orada kalsın mümkünse.
*Bu Lamar Odom enteresan adam.Bir maç var öbür maç yok.
*Bir alttaki postta 2004 finallerindeki durumumu yazmıştım.Yine aynı şey olmaz inşallah.
*LET'S GO LAKERS!

Hiç yorum yok: