12 Haziran 2008 Perşembe

Boston Celtics 81 - Los Angeles Lakers 87

Allah'ın belası alarm çalmadığı için mi yoksa duymadığım için mi bilmiyorum..Ama uyanamadığım için maçı canlı izleyemedim.Skora bakmadan banttan izlerim diyordum,banttan verilen yayın saatiyle ders çakışınca onu da izleyemedim.4-1 kaybettiğimiz 2004 finallerinde sadece bir maçı onu da uyanamadığım için kaçırmıştım, o da kazandığımız tek maçtı.Yine aynı durum olursa kırarım yemin ediyorum kafamı.Özet dışında bir fikrim de olmadığı için uzun uzun yazamayacağım maçı. Saha Vujacic'e olan sevgim 3 kat daha arttı.Kobe de formunu bulmuş artık. 4. maçta Gasol ve Odom'dan daha etkili performanslar bekliyoruz.Celtics cephesinde ise Rondo ve Allen dışındakiler fazla ortada gözükmemiş anlaşılan. 4 maçı kazanıp Lakers a büyük bir darbe vurmak için çok daha hırslı olacaklardır muhtemelen. Murat Kosova'da maçta "bizim arabayı mı çekmişler" tarzında bir şey söylemiş galiba.Hey Allahım..

4. maç sabaha karşı 04.00 te. Tabii ki NTV yayınlıyor. 2 tane saat kurmak lazım.

Hiç yorum yok: