8 Haziran 2008 Pazar

Portekiz 2 - 0 Türkiye

"Türk Milli takımını da oyuncularını da tanımıyorum."
C. Ronaldo

"Maçta en çok kimi beğendiniz hocam ?"
"Direkleri beğendim"
Melih Şendil - Rıdvan Dilmen

Aslında maç üzerine fazla bir şey yazmak istemiyorum. Turnuvanın en zayıf takımı olarak gösterilen Avusturya bugün Hırvatlar karşısında döktürürken turnuvanın en zayıf halkası biz değiliz dünki Ay yıldızlı elemanlar dediler. Kazım Kazım ve biraz da Aurelio dışında kimseyi beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Direkler olmasa halimiz ne olurdu merak ediyorum. İnsanlar bu turnuvaya renk katacağımızı söylüyorlardı. Bu oyun sistemiyle turnuvaya gerçekten de ütopik renkler katabiliriz. Hala hiçbir şey bitmedi, inanmalıyız diyen arkadaşlara varsa,benden bir bira.

Birde saygın gazetelerinin sitelerinde bu turnuvada Türklerin desteklenmesi gerektiğini, çok çılgın bir takım olduğumuzu falan yazan İngiliz hıyarlar bu maçı izleyince ne düşünmüşlerdir merak ediyorum.

STAT: Stade de Geneve
HAKEMLER: Herbert Fandel, Carsten Kadach, Volker Wezel (Almanya)
PORTEKİZ: Ricardo, Bosingwa, Pepe, Carvalho, Ferreira, Petit, Joao Moutinho, Cristiano Ronaldo, Deco (Meira dk. 90+2), Simao (Raul Meireles dk. 83), Nuno Gomes (Nani dk. 69)TEKNİK DİREKTÖR: Luiz Felipe Scolari
TÜRKİYE: Volkan, Hamit Altintop (Semih Şentürk dk. 76), Gökhan Zan (Emre Aşık dk. 55), Servet, Hakan Balta, Kazım, Mehmet Aurelio, Emre Belözoğlu, Tuncay, Mevlüt (Sabri dk. 46), Nihat
TEKNİK DİREKTÖR: Fatih Terim
GOLLER: Pepe (dk. 61), Raul Meireles (dk. 90+3)

Hiç yorum yok: