2 Haziran 2008 Pazartesi

The Unreasonable Man's Notebook- 3

*NBA ' de konferans finalleri sona erdi. 2 efsane takım Lakers ve Celtics finalde karşılaşacaklar.Seri Perşembe gecesi başlıyor. Nasıl gazlardayım anlatamam.
*Fenerbahçe Telekom karşısında 3-1 öne geçti.Çarşamba şampiyonluk geliyor.
*İtalya' da Bologna ve Chievo Serie A ya çıkmayı başardılar.3. takım play-off tan sonra belli olacak.
*Dün bir barbekü partisindeydim.Etiydi rakısıydı sefanın kralını yaptık.Etleri de ben pişirdim, en çok da ben yedim.Bir ara tekrar yapmak lazım bunu.
*Bu arada Fenerbahçe Kürek takımı şampiyon olmuş.Helal olsun.Şimdi kaçınılmaz klişe olarak çok büyük başarı vs. ama bizim ülkemizde önemsenmiyor falan yazasım geldi ama ben de iplemiyorum.
*Millet rapor alıp tatile kaçıyor,ben almadım mal gibi okula gidiyorum her gün.4 kişi oturuyoruz sınıfta.Daha sıkıcı bir durum olamaz.
*Starbucks'ın buzlu latte 'sine karamel koydurmamak lazım.Bişeye benzemiyor o zaman.
*Lost 4. sezonu arıyorum.2 gün dünyayla ilgimi kesicem.
*Çarşı'nın kendini feshetmesi bana iyiden iyiye reklam kokan bir hareket gibi gelmeye başladı.Bu adamlar seneye yine aynı şekilde maça gidecek,aynı şekilde bağıracaklar.Ne gerek vardı?
*EURO 2008'e az kaldı artık.Favorim Almanya.Plase Hollanda diyorum.
*Hollanda demişken Ryan Babael sakatlığı nedeniyle turnuvada forma giyemeycek.
*Burada daha önce bir kulaklıktan bahsetmiştim.Sürekli bozulan ama inatla yenisini aldığım. İşte ondan gittim yeniden aldım.Bakalım ne zaman bozulacak.Hayır piyasada Ipod a adam gibi uyacak bir kulaklık yokki alalım.Hep bu boka kalıyoruz.
*Celtic'in Avrupa Şampiyonluğu nun 40. yılı ve Inter' in 100. yılı şerefine çıkarttıkları formalardan almak istiyorum.Inter' inki hiçbir yerde bulunmuyor.Ne biçim iş anlamadım.

Hiç yorum yok: