2 Haziran 2008 Pazartesi

So What?


Aziz Yıldırım'ın FBTV ye çıkıp gelişmeleri aktarması uzun süredir bekleniyordu; ama hiç te öyle beklenildiği gibi ses getiren açıklamalar yapmadı başkan.Üstü kapalı, klasik, hepimizin bildiği konulardan bahsetti.Transfer ve Zico konusu hala belirsizliğini koruyor.

Açıklamalardan önemli bulduğum kısımları aktaralım:

"Kapalı Spor Salonu'nun temeline bu sene içinde başlıyoruz. Hem basketbol hem de voleybola hizmet edecek bir spor kompleksi olacak. Yanına bir yüzme havuzu yapacağız. Bunun dışında Dereağzı'nda sadece üyelere hizmet edecek bir havuz açacağız. Bir çok bölgede, sadece F.Bahçelilere değil herkese hizmet edecek tesisler açacağız ki herkes faydalansın. Caferağa Salonu'nu Belediye'nin de izniyle büyüteceğiz. En azından voleybol maçları için çok güzel olacak."

"Ben F.Bahçeliyim. Hiçbir beklentim yok. Yarın git desinler giderim. Ama ben F.Bahçe'nin bir potansiyeli olduğuna inanıyorum.Bu potansiyel de taraftar."

"Benim olduğum her yer, F.Bahçeliler dışında herkesi rahatsız eder bu bir gerçek. Kulüpler Birliği'ni kuvvetli bir güç haline getirmek için bu teklifi kabul ettim. Bunu da gerçekleştireceğim. Çok iyi şeyler olacak.""

"Emre ile uzun süredir ilgileniyorduk zaten.3 yıl önce gittim Fachetti ile görüştüm ama olmadı. Inter'de oynuyordu o zaman ve olmayınca oradan Newcastle'a gitti. Futbol kaliteli oyuncularla oynanır. Eğer kaliteli oyuncular olmazsa başarılar tesadüfen gelir. Kalite ne kadar yüksekse, başarıyı yakalama şansınız da o kadar çoktur. Buradan hareketle biz de bunu istiyoruz. Yabancı oyuncu istememin sebebi yabancı hayranlığından değil, serbest kalsın ki kaliteli oyuncular alabilelim. Baktığınız zaman hangi yıldız ismi aldık da kenarda oturttuk? Öyle bir şey yok. Emre ile kulübüyle ön anlaşma yapılmıştır. 4.5 milyon avro bonservis bedeliyle 4 yıllık bir anlaşma yapıldı. %52lik bir kısım da Newcastle'a verildi. Öyle sanıyorum ki sezon başında takımla birlikte çalışmalara başlayacaktır."

"Sayın Zico ile görüşmelerimiz sürüyor. Geçen sene kaçırdığımız şampiyonluğu ben içime sindiremiyorum. Bizim yürüye yürüye şampiyon olmamız lazımdı. O yüzden seneye çok daha dikkatli olacağız ama Zico ile devam edebiliriz, etmeyedebiliriz. Ben her konuda kendisine yardımcı oldum, olacağım da... A Planı, B Planı herşeyimiz var. Kimse merak etmesin. Semih iki yıl da F.Bahçe'de kalacak. Zaten 2 ay önce bu konuda bir görüşme yapıldı ve karara bağlandı."

"3 tane santraforla görüşme yapıyoruz. 2 tanesi hiç basında çıkmadı. 3 isimden bir tanesi muhakkak gelecek. Appiah ile FIFA'lık bir problemimiz var. Bu hakkımı bir yabancıdan yana kullanacağım. Appiah'ın gittiğini düşünürsek Maldonado ile Kezman kalacak. Ben Kezman'ın kalmasını istiyorum. Isınamadı hala ama istiyorum kalmasını. Ayrıca ben oyuncumu takasta kullanmam. Oyuncu-oyuncu takasını yapmam. Üstüne bir şeyler almam lazım. Her futbolcu benim için değerlidir. F.Bahçe kulübü 1 tane santrafor alacak, gerekirse 4 tane santrafor olacak. 3 isimle görüştük, bunlardan 2'si basında çıkmadı. Bunlardan bir tanesi Türk olacak ama yurtiçinde top oynamıyor olacak."

Hiç yorum yok: