6 Haziran 2008 Cuma

Los Angeles Lakers 88 - Boston Celtics 98

Celtics'in daha aç olduğunu ve dolayısıyla daha hırslı olmasını beklediğimi söylemiştim zaten. Nitekim öyle de oldu. Lakers buna rağmen ilk yarı başarılı bir performans sergiledi. Hatta devreyi de 5 sayı önde bitirdiler. 2. yarı ise oldukça ilginçti. Bıçaklanmış gibi acı çekiyor gözüken ve 3 kişinin taşımasıyla soyunma odasına gidebilen Pierce 3 dakika sonra nasıl hoplaya zıplaya geri döndü anlamak güç. Aktörlük yeteneği var sanki. Bu dönüş doğal olarak Boston seyircisini ve takım arkadaşlarını gaza getirdi ve o dakikadan itibaren kontrolü hiç bırakmadılar. Kobe Bryant ise son dönemlerdeki en etkisiz performanslarından birini sergiledi. Aslında şanssızdı desek de haksızlık olmaz zira kaç topu potanın içinden çıktı sayamadım ben. Yine de kendisinden bekleneni yapamadı. Kobe'nin bu durumuna Fisher ve biraz da Gasol dışında önemli bir katkı gelmeyince de mağlubiyet kaçınılmaz oldu. Garnett ise hırsıyla ve mücadelesiyle bana göre maçın adamıydı. Kahraman Pierce nidaları her yerden duyulsa da fazla kanmamak lazım.O kadar yaygara kopardıktan 3 dakika sonra oyuna geri dönen bir adamın kahramanlığına ederim ben. Maçı Boston' a getiren adam Garnett'ti. Boston adına ne kadar şanslı bir gece olsa da (o sakatlık bile onların işine yaradı diyebiliriz) daha çok mücadele ettikleri ve maçı hakettikleri ortada. Bakalım Zenmaster ve KB24 ikinci maçta ne gibi hamlelere başvuracaklar...

Hiç yorum yok: