4 Haziran 2008 Çarşamba

Neler oluyor?

Önce Ahmetico Madrid bırakmıştı. Takip ettiğim başarılı bir blogtu. Daha sonra Aceto kilidi vurdu aniden. "Dönecek mi?Acaba bıraktı mı?" nidalarıyla bekledik bir ses seda çıkar diye.Ara sıra verdiği molalardan biri miydi acaba? Öyle ise niye bir kilit koymuştu? Bugün öğrendik ki o da bıraktı.Gerçi gerekçeleri başkaydı. O, benim ve pek çok kişinin blog kurmasında en önemli ilham kaynağıydı.. Her gün mutlaka acaba ne yazmış diye sayfasına bakan binlerce kişiyi üzdü. Blogların kralı demekte bir sakınca görmüyorum.Kralıy-dı- mı desek yoksa?

"En keyifsiz tarafı da arka planda sadece şahsıma değil; postlarda adı geçenlere de edilen hakaret ve küfür içeren yorumları silmekti. Hakaret edenler, küfür edenler; en sonunda cumartesi günü o kilidi asmama sebep olan; bana yeter artık dedirten; 4 yaşındaki çocuğumun adını ağzına alıp küfür eden ve her seferinde anonim arkasında saklananlar. Blogu yoruma kapatıp devam etmek bir yoldu ama tercih etmedim..." demiş üstat.
Hassas ve duyarlı biri olduğu çok açık.

Aceto'nun bahsettiği hıyarlar, Allah sizi kahretsin!

Ve bugün yine beğenerek takip ettiğim El Mundo Diago blogunun sahibi sessiz sedasız kilidi vurmuş.

Tanınmış bir blog sahibi bana bir keresinde futbol bloglarının rağbetinin düştüğünü söylemişti.

Haklı gibi.

Neler oluyor demek istedim işte bu yüzden. Cevap beklemiyorum ama...

En büyük öncünün ve kaliteli yazarların çekildiği şu dönemde yazmak insana pek bir haz vermiyor açıkçası; ama bu işi zorunda olduğumuz veya bir kazancımız olduğu için değil; sevdiğimiz için yapıyoruz. O yüzden zaman ve koşullar elverdiği sürece yazmaya devam.

Hiç yorum yok: