20 Mayıs 2008 Salı

San Antonio Spurs 91 - New Orleans Hornets 82

Lanet Tarih sınavı yüzünden maça kalkmamaya karar vermiştim; ama ne olduysa sabah 5.40 gibi kendiliğimden uyanıverdim ve dayanamayarak maçı açtım. O yüzden maçın sadece son çeyreğini izleyebildim. Tahmin ettiğim bir senaryoyla karşılaştım. Bu iki takım ilk eşleştiğinde ve hatta New Orleans 2-0 öndeyken bile San Antonio 7. maçta alır diye diretiyordum. Yarın bizim New Orleans' cıların aklını alıcam. Sezon boyu müthiş bir performans sergileyen Cp3 ve takımı 7. maç baskısını kaldıramadı. Jannero Pargo' nun müthiş performansı olmasaydı fark yiyeceklerdi (bu hıyarın Lakers' ta sezonu 1.1 sayı ortalamayla kapattığını hatırlarım). Pargo bir ara iyice cozuttu, herkesi öyle bir havaya soktu ki son dakikalarda beraberliği yakalayabileceği bir üçlüğü kaçırınca (20 saniye önce bir tane sokmuştu) Kaan Kural' dan bir "aaah" sesi geldi. O girseydi Kaan "oohohohohohoooh" tepkisini koyup bizi yıkabilirdi.Seviyorum bu adamı. New Orleans da o gazla maçı alabilirdi, olmadı. San Antonio bir kez daha Konferans Finaline adını yazdırdı. Rakip eski dost LA Lakers. Bu iki takım son 9 yılda 7 şampiyonluk kazandılar.En son Konferans Finalinde karşılaştıklarında Lakers süpürmüştü. İlk maç Çarşambayı Perşembe' ye bağlayan gece. O gün okulda gezi var ders-sınav yok, ayaktayız yani...

Chris Paul takımını buralara taşıdı; fakat 7. maçın yükünü kaldıramadı. Etkisizdi, son toplarda bocaladı.

Hiç yorum yok: