21 Mayıs 2008 Çarşamba

10-0


Fenerbahçe Ülker, Efes Pilsen' i 10. defa üst üste yendi. Efes' in Fenerbahçe karşısındaki şanssızlığı devam ediyor. Aslında ben Fenerbahçe' yi hiç beğenmiyorum (bunda biraz da benim maç izlediğim anlarda Fenerbahçe' nin hep bocalaması var.Mesela bu maçın sadece sonuna bakabildim fark 11 di açtığımda Fenerbahçe oyunu rezil etmeye başladı fark 4' e indi.Hangi maçı izlesem böyle oluyor.). Kanımca geçen seneki takım daha iyiydi ama bu seneki de Euroleague' de çeyrek final gördü ve ligde yeniden finalde. Sevmesem de Bogdan Tanjevic' in hakkını da fazla yememek gerektiğini düşünüyorum bu yüzden. Şimdi Finalde Telekom ya da Beşiktaş ile karşılaşacak Fenerbahçe. BBL ' yi fazla takip etmem o yüzden maçlar hakkında fazla yorum yapamıyorum; ama Telekom Fenerbahçe' ye Beşiktaş' tan daha çok sorun çıkarır gibi.
FENERBAHÇE ÜLKER (82): James White, Solomon 20 (6 ribaund- 6 asist), Mirsad Türkcan 18 (10 ribaund- 1 asist), Ömer Onan 9 (3 ribaund- 2 asist), Semih Erden 7 (11 ribaund- 1 blok), Damir Mrsic 2 (1 ribaund- 2 asist), Vidmar 2 (4 ribaund), Oğuz Savaş 6, Kinsey 4 (5 ribaund), Ömer Aşık 5 (1 ribaund), Emir Preldzic 9 (2 ribaund- 1 asist)
EFES PİLSEN (75): Scoonie Penn 5 (5 ribaund), Dewarick Spencer 0, Kenny Gregory 7 (1 ribaund), Mustafa Abi 9 (3ibaund- 1 asist), Kerem Gönlüm 4 (6 ribaund), Craig Bradshaw 9 (10 ribaund), Serkan Erdoğan 5 (1 ribaund- 2 asist), Ermal Kurtoğlu 27 (6 ribaund- 1 asist), Ender Arslan 9 (2 ribaund- 4 asist)

Hiç yorum yok: