26 Mayıs 2008 Pazartesi

The Unreasonable Man's Notebook-2

*İskoçya'da Celtic 3. defa üst üste şampiyon, Rangers ise kupayla yetinmek zorunda kaldı.
*İtalya kupası da Roma'nın oldu.Inter'in ruhsuzluğun kralını yaptığı maçta Balotelli-Suazo ikilisi herkesi kanser etti.Roma'nın hakkıydı kupa.
*Fransa futbolundan bıktığımı daha önce pek çok kez söylemiştim.Ligeden sonra kupa da Lyon'un oldu,iyice bıktırdı.
*Chelsea ye Grant'ın yerine kim gelecek?Mancini Inter de kalacak mı?Yoksa Moruinho'nun yolu Milano'ya mı düşecek?Bekliyoruz.
*Lakers-San Antonio maçını uyanamadığım için izleyemedim;iyi ki de izleyememişim.103-84 almış San Antonio.Ginobili coşmuş.Kobe'ye Gasol ve Odom katkı yapmayınca avcumuzu yalamışız.
*Bu arada serinin bir dahaki maçı NBA TV'de. Daha önce bu konuda bir şeyler yazmıştım; NBA TV'de yine maç veriyor.Nasıl iş bu anladıysam şerefsizim.
*Geçen sene bu günlerde rapor alıp babalar gibi evde yatmıştım.Son sınavları atlatmıştım yani.Bu sene olmadı,şu 2 hafta ölümüne sınava girecez.
*Cannes Film Festivali'ni hiçbir zaman sevemedim.
*Geçen hafta bu köşede Oyungezer dergisinden bahsetmiştim,gittim aldım çok da beğendim.Doğru dürüst incelemiş adamlar GTA'yı.Level'a havada karada basar bu dergi.
*Yine burada Deadwood dizisinden de bahsetmiştim.Güzel dizi ama bir türlü sarmadı.Dizi dediğin adamı sarıcak arkadaş.24 ün 3. sezonunu bulsam da bir gecede yalayıp yutsam.
*Fenerbahçe Telekom'u oydu.Keyfime diyecek yok.
*Okulda geleneksel bilmemkaçıncı sanat günü yapıldı.Görevliydim bende,bütün gün anaokulu çocuklarıyla resim ve ebru yaptık.Nasıl sıkıldım anlatamam.
*Eğer Zico bu takımdan ayrılırsa bu yönetimin aklına edeyim.Süper bir hoca gelebilir diye gazlayıp duruyor gazeteler ama inanmıyorum.Yıllardır aynı terane.
*Bizim köpek de azıttı bu arada,evin heryerine tuvaletini yapıyor.Bütün cumartesi tuvalet temizledim.
*Bu arada bloga yeni bir yazar alabilirim,bakıcaz.

Hiç yorum yok: