30 Mayıs 2008 Cuma

NBA FİNALS BABY!

En son gecenin 4 ünden 7 sine kadar zıpladığımı hatırlıyorum.İnanılmaz bir maçtı.Lakers bir ara 17 sayı geriye düştüğü maçı çevirmeyi başardı.Açıkçası Lakers maça o kadar kötü başladı ki fark açıldığında maçı kapatıp yatmayı düşündüm.Neyse ki utandırdılar beni.Jordan Farmar (bu adama inanılmaz bir sempatim var) ile başlayan Lakers rüzgarı Kobe Bryant'ın devreye girmesi ile adeta bir fırtınaya dönüştü ve kadro açısından artık kredisini doldurmuş Spurs çaresiz kaldı.Maçın bir diğer kahramanı da hücumda fazla etkili olamasa da Duncan'a karşı gösterdiği eforla Gasol 'du -ayrıca 19 ribaund aldığını da belirtelim-.Bu isimlere Lakers benchinin de katkısı eklenince Sarı-Mor ekibe 29. defa NBA finali yolu gözüktü.

Gecenin bir vakti beni zıp zıp zıplatan,okulda bütün gün gururla mor Lakers polarımla gezmemi sağlayan bu adamların hepsine teşekkürler.

Spurs cephesinde ise bir revizyonun şart olduğu ortada.Sahaya çıkan 5 in yaş ortalaması 32, benchinki 34. Bu şekilde devam ederlerse seneye buraları bile göremeyebilirler..

Artık finalde Boston'ın yolunu gözlüyoruz.Her zaman bu final serisinin hayalini kuran benim için her şey harika gidiyor.Hele Boston bu gece kazanırsa keyfime diyecek olmaz.

San Antonio Spurs 92 - Los Angeles Lakers 100

Hiç yorum yok: