2 Ağustos 2008 Cumartesi

Fenerbahçe 2008-2009

Evet seyahatti Dark Knight'tı derken futbola uzak kaldık. Önce bu seneki formalara değinelim. Klasik çubuklumuz geçen senekinden daha iyi olnuş bence. Bu sefer yaka eklenmiş olması daha güzel bir görünüm sağlıyor oyuncuların üzerinde. Bayrak forma denilen Alman Milli Takımı' nınkini andıran formayı ise çok beğendim. Almayı düşünüyorum da arkasına 10 Tsubasa mı yazdırsam? Diğer iki forma için ise güzel şeyler düşünmüyorum maalesef. Bayern'in geçen seneki formasının sarı-beyaz versiyonu olan forma güzel değil bence. Fenerium'a gidip gördüğüm üzere geçen seneki sarı-beyaz' ın çok daha güzel olduğunu söyleyebilirim.İnşallah gelecek sezon geri dönerler o formaya. 4. ye ise hiç değinmek istemiyorum. Daha önce bu tür formalardan hiç hoşlanmadığımı söylemiştim Galatasaray'ın turuncu formasından bahsederken. Bu ondan da geçen seneki turkuaz dan da itici olmuş! Akıbetinin turkuaz forma gibi olmasını diliyoruz.

Fenerbahçe' yle devam edelim. MTK maçına ayrı post atmaya gerek yok bence. 9 sene önceki halimizle bile yenilmemiz facia olan bi takımın normal şartlarda şu anki Fenerbahçe'yi bırakın yenmeyi zorlayabilmesi bile şaşırtıcı olurdu. Dolayısıyla çok ciddiye almıyorum bu maçı. Yine de takım genel olarak iyiydi. Adamım Colin Kazım döktürdü (Deivid'in yokluğunda beklenen patlamayı yapabilir), Emre güzel başladı falan da bu maç henüz ölçü değil işte. Özellikle Aurelio'nun yokluğunda orta saha sıkıntı çekebilir ilerleyen zamanlarda. Selçuk her ne kadar "ben burdayım" dese de transfer gerekli bence.

Hiç yorum yok: