29 Temmuz 2008 Salı

Dönüş

Evet efendim en sonunda döndük. Gidişte Lufthansa nın somonlu zımbırtısı sağolsun zehirlenip bütün yolculuğu uçağın tuvaletinde kusarak geçirdim. Kabus gibiydi. Allahtan daha sonraki günlerde bir problem olmadı.

Tabii Ronaldinho nun Milan'a transferinin spor gazetesinde yer bile almadığı bir ülkede futbolu takip etmek zor. Fırsat buldukça otel bilgisayarından baktık artık. Hele bir yerleşelim tatilde gezip gördüğüm ilginç yerleri yazacağım. Yazacağım da fotoğraf yok! 1 yıl içinde 2. defa telefonu kaybettim. Geçen sene de Las Vegas- San Diego seyahatının fotoğraflarının olduğu telefonu döndükten sonra bilgisayara atamadan kaybetmiştim.Bu sefer dönemeden gitti roller coaster dan uçtu büyük ihtimal. Yine de tek kamera bende değildi dolayısıyla fotoğraflar var elimde.İnternetten falan da destekleriz artık.

Bu arada Fenerbahçe-MTK maçı gelmiş çatmış. D Smart veriyor galiba. Allah kahretsin. Metallica da ortamı sarsmış. Terör saldırılarına diyecek ne laf bulabilirsin ki?

Amerikan fuboluna da iyice sardım bu arada. Eskiden sıkıcı bulurdum ama kuralları öğrenince insan zevk almaya başlıyor. Dark Knight ı da izleme fırsatı bulduk orada. Ayrı bir postta yazacağım onu. Hele bir yerleşelim.

Fotoğraf San Francisco da adını hatırlayamadığım bir parktan. Ayakkabı içine bitki dikmek hangi sapığın fikri acaba?

2 yorum:

Beercholic dedi ki...

ne tesadüftürki geçtiğimiz hafta bende telimi kaybettim, ayrıca amerikan futbolu yerine rugby yi öneririm ;)

mhiziroglu dedi ki...

bende seninkinin altına aynı şeyi yazmıştım :D
rugby i de severim aslında o da güzel ama en kralı Avustralya futbolu bence. İzlemesi bu kadar zevkli bişey görmedim.