28 Haziran 2008 Cumartesi

The Unreasonable Man's Notebook- 5

*Evet kısa tatil sona erdi ve Ankara'ya dönmüş bulunmaktayım. Çabuk geçen tatillerden nefret ederim, bu da öyle oldu.
*Bodrum güzel yer; ama Marmaris'i tercih ederim. Belki de Marmaris'e alışık olduğumdandır.
*Yarı finaller hakkında bir şey yazamadık, 2 fotoğrafla geçiştirdik. Bu saatten sonra yazmanın bir anlamı olmaz herhalde. Blogu takip eden kişiler diğer bloglara da baktığı için dünya futbolundaki gelişmelerden haberdardır, o yüzden kasmaya gerek yok burda.
*Euro 2008 e çok sanşsız bir biçimde veda ettik. Son yılların en güzel oyununu oynadığımız maçta elenmek acı tabii. Gary Lineker işini biliyor. Alman büyüsü bu.
*Evet şanssız elendik biz haketmiştik de bütün gazete ve televizyonların bunu bağıra bağıra anlatmasını anlamıyorum. Buraya kadar şans yardımıyla gelmedik mi ki bu kadar yaygara kopartıyorlar biz haketmiştik diye.
*Bir de geçen gün hem Show tv de hem Kanal D de Milliler Avrupa 3. sü oldu yazıyordu. Ayıptır kardeşim. Rusya'yı grupta falan yenmiş olsak bi nebze de nedir bu uydurma 3. apoleti.
*Yukardaki durumu yurdum okullarındaki kronik hastalığa benzetirim. Bunu okuyan liseli arkadaşlar varsa bilirler bu durumu. Okulun herhangi bir takımı Türkiye Şampiyonası' na gidip gruptan çıkamaz yani yarı finale kalamazsa okulda Türkiye 5.si derler o takıma. Turnuvaya katılmış ve gruptan çıkamamış bütün okullara gitsen hepsi Türkiye 5. si dir. Kendi "0" çekse başka gruptaki takımların galibiyeti olsa bile yine 5. dir. Hayatımda böyle eziklik kompleksi görmedim, duymadım.
*The Incredible Hulk filmine gittim dün. Ang Lee' nin Hulk ından daha güzel olmuş bence. Sonunda çıkan Robert Downet Jr. abimiz o kısacık sürede bile inanılmaz rol çalmış. Tony Stark'ı böyle mükemmel oynayacak bir insan daha yoktur herhalde. Edward Norton biraz cılızlaşmış ama Bruce Banner zaten cılız adamdır, oyunculuğu tabii ki sağlam hala.Liv Tyler her zamanki gibi mıymıntı. Aslında filmi izlediğim sinemadaki ses düzeni rezaletti. Bir de dublajlıymış girince farkettim. Arada adamın biri sesi düzeltin dedi, iyice rezil ettiler. Konuşmaları bile duyamadık. Bodrum Cinemarine sinamasının Allah belasını versin. *Sinema demişken, bu sinemanın olduğu Oasis alışveriş merkezi hayatımda gördüğüm en karışık yerlerden biri. 5 yıl orda yaşasam yine istediğim yeri bulmak için bir saat dönerim. Nasıl bir yer orası öyle?
*120 ytl ye kıyıp Hırvatistan forması aldım, ama değdi. Tarihin en güzel milli takım formasıdır kanımca o damalı forma.
*O değil de "Çılgın Türkler" geyiğinden bir tek ben mi bıktım acaba?
*Bütün futbolseverlere Green Street Hooligans filmini izleyin, izlettirin derim ben.
*Hadi Dark Knight gel artık, daha fazla bekletme beni.
*Su sporlarında eğlence için binilen aletlerde farvorim ringodur. Ancak fly fish de inanılmaz zevkli bir olaymış. Yeni denedim. Ancak uzaktan görünüşe aldanmamak lazım zira üstündeyken çıktığınız yüksekliğin altınıza işetme kapasitesi çok yüksek. Yine deçok zevkli. Denemeyen varsa denesin derim.*Trabzonspor transfer şova devam ediyor. Song'u da kadrolarına kattılar. Bu sene ya batıracaklar ya coşacaklar bence. Ortası olmaz gibi.
*Trabzonspor demişken Gökhan Ünal saç ektirmiş, "oyunum ve yeni imajımla yeni sezona damga vuracağım" demiş gazetenin birine. Tipinde fazla bir değişiklik yok bence. Hala kel.
*Fotogol en son Louis Saha'ya Fenerbahçe, Saviola ve Carew'e Galatasaray forması giydirmişti baktığımda. Bu gazete üniversitede tez konusu olmalı bence.
* - Nasılsınız?
- İyilik valla senden naber diye bir konuşma duydum geçenlerde. Ne kadar ilginç insanlar var şu dünyada.
* Aragones geldi sayılır da, Güiza gelecek mi acaba? Gelirse çok sağlam iş yapar bence.
* Aragones'e olan nefretimin futbolla alakası yoktur. Hayatta en sevdiğim iki futbolcuyla (Raul ve Henry) yaşadığı münasabetlerdir ona olan hıncımın kaynağı. Futbol ve disiplin açısından Fenerbahçe'ye çok şey katabilir.
* TOEFL 'ı oldukça iyi bir dereceyle geçmişim. Keyfime diyecek yok o yüzden. Darısı FCE' nin başına.
* FCE dedim de sözlü sınavda kadın bana "sizin ülkeniz niye en çok futbolu seviyor" diye bir soru sordu. Ben bu soruyu Türkçe cevaplayamam ki İngilizce söyleyeyim. Ayıptır kardeşim.

Hadi kalın sağlıcakla...

Notebook

1 yorum:

Beercholic dedi ki...

aynen katılıyorum spikerler, gazeteler, medya, basın türkiye türkiye! hak ettik, şerefsiz hakem en büyük türkiye, çılgın türkler filan dedikçe dedikçe dedikçe insan biraz soğuyor, bu ne taraflılık kardeşim, biz de türküz hem de en safkanından ama türküz diye gerçekleri görmemezlik yapıyor muyuz?