20 Ağustos 2008 Çarşamba

Mateja Kezman PSG ' de

Fanatik, Fotomaç daha ne olduğunu anlayamadan bir anda Fenerbahçeli olmuştu Kezman. Yıldızının parladığı PSV döneminin ardından başarısızlıkla sonuçlanan Abramovic kontrolündeki Chelsea ve Atletico Madrid maceraları. Fenerbahçe belini yeniden doğrultmak için bir kapıydı,tıpkı Anelka gibi. Gol istatistikleri kötü olmasa da kimi zaman kaçırdığı gollerle kimi zaman da formsuz dönemleri yüzünden sevilmedi Fenerbahçe taraftarları arasında. Ben çok severdim o ayrı tabii. Çok zor dönemler de yaşadı. Manisa'da "help me" diye Tanrıya seslenişi, "Are You Player" vakasında gaza basıp gitmek yerine kapısını açıp o gerizekalıları dinlemesi, sezonun son maçında tribünleri adeta veda ediyormuşçasına gezerken oluşan duygusal hava...

Duygusal adamım ben. Benim gibileri etkiliyor böyle durumlar. Bu yüzden seviyorum büyük ihtimal. Kezman da duygusal futbolcu deyince aklıma ilk gelen isimlerden biri oldu şu dönemde. 2 sezon önce şampiyonluk maçı diyebileceğimiz maçta Beşiktaş'a attığı o nefis gol ve Süper Kupa finalinde yine Beşiktaş' a attığı kupayı getiren gol en önemli golleriydi. Ankaraspor maçında kaçırdığı penaltı ise Fenerbahçe ile yollarının ayrılacağını göstermişti. Paris Saint Germain'e kiralandı Kezman; kiralık fakat sezon sonunda PSG parasını ödeyip alacak onu. Dolayısıyla geri dönmeyecek. PSG'de giyeceği forma ise 14 numara. Yani Güiza'nın Fenerbahçe'deki numarası. Gerçi Partizan döneminde 14 numara giyermiş, 9 numara dolu diye onu almış. Güiza'yla bir alakası yok yani. Birde "bu sezon gitmezse formasını alıcam" diyordum. Olmadı.

Ne diyelim inşallah başarılı olur PSG' de. Çoğu taraftar "siktirsin gitsin" havasındaydı ama dedim ya, ben özleyeceğim.

Evladıma Miras Bu Sevda' da son bir kez "Oleeey Mateja Kezman" yazıyordu.
Son defa çekelim:

"Oleeeyy Mateja Kezman"
"Oleeeyy Mateja Kezman"
"Oleeeyy Mateja Kezman"
"Oleeeyy Mateja Kezman"

1 yorum:

Adsız dedi ki...

off kezmanın gitmesi beni çokk derinden yaraladıı onu gercekten çokk seviyorum ben başarılı olduğuna inanıyorum tamam bazen istelineni veremedi ama onun golüyle sapiyonluğu garantiledik hatırlayın.süper kupayı kazandık onu çokk özledim umarım psg de basarılı olur