26 Ağustos 2008 Salı

Milan Baros Aslan Oldu

Kardeşim ben Fenerli değil miyim? Ben değil Webaslan diyor zaten Aslan oldu'yu. Kartvizitinde Euro 2004 gol kralı yazmasa bugün gördüğü değeri asla göremeyecek bir adamdır Milan Baros. O turnuva' nın üzerine koyabilmiş midir? Hayır. Gel gör ki Türkiye standartlarının üstünde bir oyuncu olduğu ortada. Fenerbahçe sezonu transfersiz kapatırsa Galatasaray uzun yıllar sonra ligin en iyi kadrosuna sahip takım ünvanını almıştır bugün itibariyle. Baros'u bilmem de Kewell' dan tırsarım ben. Yine de Baros son yıllarda oynadığı havada takılırsa çok verimli olmaz da havaya girerse golleri sıralar.

"Ümit mi Nonda mı kulübeye?" sorusuna Skibbe cevap verecek. Benim cevap beklediğim soru son yıllarda "bizim parayla pulla işimiz olmaz ruh muh bilmemne, hep başkanınızın parası " muhabbetleri yapan Galatasaraylı arkadaşlar şimdi neden tüküre tüküre "Kewell' ı aldıkk...Ooo Baros'da bizde, büyük başkan helal olsun" diyor. Kewell ve Baros Galatasaray ruhuna mı tav oldular? Biri bana onu açıklasın.